Devino livrator chiar astăzi:
GHIDUL CURIERULUI - BOLT FOOD
Standarde de performanță
Aplicația trebuie folosită în mod corespunzător, pentru a ne asigura că livrările sunt efectuate în mod eficient.
● Selectează doar mijlocul de transport corect;
● Folosește funcția “Am ajuns” doar când te afli la locația de ridicare (restaurant) și “Am predat” doar după ce pachetul ajunge la client.
În cazul în care nu marchezi corect starea comenzii, contul poate fi blocat pentru o perioadă nedeterminată (Exemplu: ai marcat o comandă ca fiind livrată deși aceasta nu a ajuns la client).
Interacțiune staff
● Primul pas este să te prezinți în calitate de curier Bolt Food și să soliciți pachetul destinat clientului;
● Te rugăm să ai în vedere că este obligatoriu să ai geanta termoizolantă în momentul în care ridici pachetul destinat clientului;
● Dacă întâmpini dificultăți la locația de preluare, te sfătuim să rămâi profesionist și politicos, ne poți trimite din aplicație un mesaj cu situația întâmpinată pentru a ne asigura că aceasta nu se va mai repeta.
Interacțiune client
● În momentul predării pachetului, este important să te prezinți în calitate de curier Bolt Food, să saluți și să confirmi numele clientului.
● Aspectul fizic trebuie să fie îngrijit, iar geanta menținută curată pe toată perioada livrării.
● Te rugăm să ai în vedere că este obligatoriu să ai geanta termoizolantă în momentul în care predai livrarea;
● Nu scoate pachetul din geanta termoizolantă până nu ajungi la ușa clientului;
● Nu suna clientul dacă datele de livrare sunt clare. De asemenea, nu salva informațiile acestuia după ce livrarea a fost efectuată;
● Dacă nu reușești să găsești clientul, apelează-l de 3 ori în decurs de 10 minute, iar dacă nu reușești să intri în contact cu acesta, te rugăm să contactezi echipa de suport, iar aceștia te vor ghida mai departe.
Acceptare livrare atribuită & Sancțiuni
Atenție, ai 1 minut să accepți o livrare atribuită până când aceasta să fie marcată ca neacceptată. Rata de acceptare este influențată de livrările atribuite la care nu ai răspuns sau pe care le-ai anulat.
Un alt criteriu care nerespectat duce la restricționarea accesului la aplicație este interacțiunea cu clienții și staff-ul restaurantelor. Pe baza ratingurilor oferite de clienți și al feedback-ului restaurantelor, contul tău poate fi blocat pentru o perioada determinată.
Contul tău poate să fie blocat pentru o perioadă de timp, dacă se face o sesizare din partea restaurantului sau a clientului în vederea faptului că ai ridicat sau ai livrat mâncarea fără geantă termoizolantă.
Contul poate fi utilizat DOAR de titularul acestuia. În cazul în care primim o sesizare că o altă persoană a livrat folosind contul, acesta va fi blocat pe o perioada nedeterminată.
Ce ai de făcut dacă dorești să te muți de la o flotă la alta?
Transferul se poate face numai după o lună de zile de la activarea contului pe flota actuală, balanța nu trebuie să fie negativă la momentul mutării, iar administratorul flotei unde lucrezi la momentul actual trebuie să trimită o solicitare prin intermediul unui formular către Bolt Food prin care va cere transferul tău. De asemenea, noua flotă trebuie să completeze același formular prin care va aproba transferul contului.
Orice schimbare de flotă atrage și anumite consecințe, precum pierderea istoricului curselor efectuate și resetarea statisticilor pentru bonusul din săptămâna în curs.
Schimbare mijloc de transport
Dacă dorești să-ți schimbi mijlocul de transport, trebuie să ne contactezi prin intermediul aplicației sau la adresa romania-food@bolt.eu unde să menționezi numărul tău de telefon/adresa de e-mail, ca să poți fi identificat, și noul mijlocul de transport pe care dorești să îl folosești.
Te rugăm să ai în vedere următoarele două lucruri:
1. trebuie să ai cel puțin o săptămână de la ultima schimbare a mijlocului de transport;
2. trebuie să ai un motiv întemeiat pentru această schimbare.
Ajutor
Pentru orice întrebare, nelămurire sau operațiune te rugăm să trimiți un e-mail către adresa romania-food@bolt.eu. Timpul de soluționare este de 24-48h, însă acești timpi pot crește în funcție de numărul de solicitări.
Dacă observi că nu te poți conecta la aplicație (în momentul în care introduci numărul tău de telefon) - este posibil să îți apară pe ecran faptul că numărul tău nu a putut să fie identificat) - te rugăm să ne trimiți un e-mail la adresa romania-food@bolt.eu sau la support@octavixspd.ro. Echipa de suport îți va oferi mai multe detalii legate de motivul pentru care nu îți poți accesa contul.
Timpul de soluționare este de 24-48h.
Feedback
Părerea ta este foarte importantă pentru Bolt Food. Te rugăm, de câte ori ai oportunitatea, să ne trimiți feedback-ul tău prin administratorul flotei la care lucrezi.